Telefon hibabejelentés

Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, amit saját maga is meg tud javítani, csupán apróbb műveletekkel. Kérjük, mielőtt ügyfélszolgálatunkat vagy szerelőt hívnál, végezz el néhány ellenőrzést, és próbáld meg elhárítani az adódó hibát, hogy időt és pénzt spórolhass meg. Az alábbi menüpontokban néhány gyakran előforduló hibalehetőség okát és lehetséges elhárítási módját írtuk le, hogy minél előbb újra élvezni tudd megszokott, magas színvonalú szolgáltatásunkat.

Amennyiben az általad észlelt hiba nincs a felsoroltak között, illetve a javasolt megoldások nem segítenek annak elhárításában, kérjük, hívd telefonos ügyfélszolgálatunkat a Magyar Telekom hálózatából díjmentesen hívható 1412-es telefonszámon.

Digitális telefon

A Digitális telefonszolgáltatás használatához szükséges digitális elosztó (Home Gateway - HGW) használata.

1. A telefonszolgáltatás nem elérhető

Ellenőrizd, hogy a HGW eszköz be van e kapcsolva (ez előlapján zölden világítanak a LED-ek). Amennyiben igen, akkor a "Voice" LED-nek zölden kell világítania. Ellenkező esetben segítségért, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 1412 telefonszámon.

2. Hogyan érhető el a HGW kezelő felülete?

http://192.168.1.254 IP címen. Felhasználónév és jelszó: 3play

3. Mit lehet a HGW kezelő felületén állítani?

A WiFi router titkosítását, a telefon egyes beállításait, illetve megnézheted az eddigi telefon forgalmát. (a HGW kikapcsolásával ez az információ elvész)

4. Mit jelentenek a HGW elején a LED-ek?

Alap esetben a LED-ek zölden világítanak, az USB nem világít, a WLAN sárgán. Ha mindegyik a fentiek szerint világít, vagy beszélgetés közben villog, az a normális működést jelenti. Ha a DSL villog, vagy nem világít, kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.

5. A HGW LED-ek többsége gyorsan villog telefonbeszélgetés közben. Jelent ez problémát?

Nem, hacsak a DSL LED nem villog. Ebben az esetben kérjük fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

Kábeltelefon

 

1. Teljesen üzemképtelen a telefon.

Ellenőrizd, hogy a modem áram alatt van-e. Ha a cable-, vagy link lámpa villog, illetve nem világít, ellenőrizd, hogy a koaxiális kábel a modemhez megfelelően csatlakozik-e. A telefonkészüléked melyik csatlakozóba van dugva? A két csatlakozó közül az 1.számúba kell bedugva lennie. Amennyiben a csatlakozás jó, de a probléma továbbra is fennáll, hívd ügyfélszolgálatunkat! Ha van kábeltelevíziós szolgáltatásod is, ellenőrizd annak elérhetőségét, és jelezd a hibabejelentéskor.

2. Nem lehet hívást kezdeményezni a telefonról.

Ha más körzetszámú telefonszámot hívsz, nem kell megvárni a „második” tárcsahangot, a tárcsázás folyamatos. Ellenőrizd, hogy a telefonkészülék Pulse vagy Tone üzemmódban van? (A szolgáltatásnál a tárcsázás csak Tone üzemmódban működik). Amennyiben a probléma továbbra is fennáll, hívd ügyfélszolgálatunkat!

3. Nem lehet hívást fogadni.

Ellenőrizd, hogy a telefonkészülék csengője nincs-e lenémítva.