Telefonszámok

Hívd a 1412-es ügyfélszolgálati telefonszámunkat, hogy egyszerűen és gyorsan választ kapj kérdéseidre és elintézd aktuális ügyeidet.

 

Telefonszámunkat a hét minden napján, a nap bármely órájában (0-24) hívhatod, ha kérdésed, problémád vagy elintéznivalód akad.

 

Ügyfélszolgálati számaink Magyarország területéről a Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívhatók.

A többi mobilszolgáltató (Telenor, Vodafone) és az alternatív szolgáltatók hálózatából, valamint az Invitel és a UPC Telekom (volt Monortel) szolgáltatási területeiről a jelzett szolgáltatóknál meghatározott kék szám tarifájáért hívhatók, melyről bővebb információt szolgáltatódtól kaphatsz.

 

Ügyfélszolgálatunkat külföldről a + 36 1 447 4444 - es telefonszámon érheted el. A hívás díja megegyezik egy magyarországi vezetékes szám külföldről történő hívásának díjával.


Automata rendszerünk mindig rendelkezésedre áll

Az 1412-es telefonszám tárcsázását követően ügyfél-tájékoztató automatarendszerünk fogadja a hívásodat. A készülék nyomógombjainak segítségével kiválaszthatod a megfelelő menüpontot, ahol részletes tájékoztatást adunk a választott témával kapcsolatban.

 

Amennyiben bővebb felvilágosítást szeretnél vagy szolgáltatást megrendelni, az adott menüből ügyintézőnkhöz juthatsz el, aki készséggel áll rendelkezésedre.


Mi szükséges az ügyintézéshez?

Telefonos ügyintézéskor megrendelés vagy beállítások, bizalmas információk esetén azonosításra van szükség.

Telefonos ügyfélszolgálatunkon hangoddal is azonosíthatod magad!

  • Nem kell jelszavadat megjegyezned, rögzített hangminta alapján azonosítunk
  • Egyszerűen, kényelmesen intézheted ügyeidet telefonos ügyfélszolgálatunkon

 

Telefonos ügyfélszolgálatunkon MT ügyfélazonosítód és egyedi ügyfélszintű jelszavad megadásával azonosíthatod magad. Jelszavad

  • a 2008.09.01-je előtti szerződésnél az MT ügyfélazonosítódnak utolsó 5 számjegye – ez az úgynevezett alapjelszó -, vagy az általad tetszőleges másik 5 számjegyre módosított kód, illetve
  • az ezt követő időszakban az általad a szolgáltatás vásárlásakor megadott 5 számjegyű kód.

A 9 számjegyből álló MT ügyfélazonosítódat a számládnak az első oldalán, az „Ügyfélazonosítók” között találod.

Ügyfélszolgálatainkon és önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkon biztonsági okokból csak az alapjelszó módosítását követően módosíthatsz szolgáltatásaidon, kedvezményeiden, így kérjük, hogy változtasd meg alapjelszavad.


Telefonos ügyfélszolgálatunk szolgáltatásai:

  • Termékek, szolgáltatások megrendelése
  • Számváltozás kérése
  • Új távbeszélőállomás-igény bejelentése
  • Áthelyezési igény bejelentése a Magyar Telekom területén
  • Egyszerű névváltozás kérése
  • Átírási igény bejelentése
  • Értesítési, számlázási cím változtatás
  • Számlával kapcsolatos ügyintézés

Letöltések