Online ügyintézés

Hogyan intézheted ügyeidet online?

 

Vásárlóként

  • ha még nem rendelkezel Telekom otthoni szolgáltatással
  • a belépés a rendelés során megadott e-mail címmel és jelszóval történik
  • ellenőrizheted megrendelésednek állapotát
  • gyorsan és egyszerűen rendelhetsz meg további szolgáltatásokat a www.telekom.hu honlapon
  • nincs lehetőséged számlaegyenlegedet, szolgáltatásinformációdat és egyéb ügyféladatokat megtekinteni

 

Ügyfélként

  • ha már van élő Telekom otthoni szolgáltatásod
  • a belépés az MT ügyfél azonosítóval és ügyféljelszavaddal vagy @t-online.hu-ra végződő e-mail címeddel és az ahhoz tartozó jelszóval történik (Segítség az MT azonosítóhoz és jelszóhoz).
  • rendelkezésére áll a felület teljes funkcionalitása (számlaegyenleg megtekintése, szolgáltatásinformációk, számlafizetés stb.)
  • Amennyiben több telepítési címen van szolgáltatásod, akkor a „Válassz címet” mező mellett megjelenő lenyíló listában ki tudod választani, hogy melyik telepítési címen levő szolgáltatásokat szeretnéd megtekinteni.


Online vásárlás esetén bármelyik azonosítódat használhatod!


Mi az az MT ügyfél azonosító és miért ajánljuk?
Az MT ügyfél azonosító ügyfeleink egyedi kódja, melynek segítségével a vásárlás során automatikusan azonosítani tudjuk a meglévő szolgáltatásaidat, és azok telepítési helyeit és egyéb beállításait. Ennek segítségével könnyebben tudunk neked minél kedvezőbb árú szolgáltatásokat kínálni, valamint a vásárlás esetén ezen kedvezmények kiszámítása is gördülékenyebbé, megbízhatóbbá válik, hiszen már pontosan ismerjük az igényeidet és adottságaidat!


Miután bejelentkeztél hozzánk, nézz körül, kattints a különböző menüpontokra, próbáld ki a funkciókat, hogy minél otthonosabban érezd magad a Telekom oldaladon!